Klacht: na 7 weken nog geen glasvezel aansluiting

op 01 september 2016 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Sinds 14 juli in een nieuwbouwwoning waar glasvezel in ahd moeten zitten. tot op heden geen duidelijke reactie van reggefiber wanneer de aannemer de aansluiting komt voltooien. Er is nu 3 keer belooft dat het volgende week gedaan zou zijn. Daarbij is er meerdere malen belooft dat er contact met mij opgenomen wordt zodra ze meer wisten. Dus heb ik een week niet gebeld, na een week toch weer aan de bel getrokken. De medewerker zei dat het was weggezakt en dat ze er niet meer mee bezig waren. daarna weer beloftes gedaan om contact op te nemen of dat de aannemer contact met mij zou opnemen. Tot op heden niet vernomen van beiden. Zelfs de medewerkers die ik dagelijks spreek vinden het een vreemde gang van zaken. Normaal gesproken is het binnen 3 weken geregeld zeiden ze. Dat helpt niemand natuurlijk, de frustraties liggen hoog en ik maak iedere dag onnodig kosten om internet te gebruiken. Ik werk bij een IT bedrijf waarbij ik iedere avond nog aan het werk ben. Daarbij bel ik iedere dag met mijn provider en met reggefiber, twee keer per dag om op de hoogte te blijven. In de 7 weken tijd kan ik vertellen dat er nog niets is gebeurd behalve bellen en mailen met elkaar.

Deze week een afspraak met een aannemer om de aansluiting te voltooien. Of een tussenoplossing in de vorm van een dongel of een ander tijdelijke internet oplossing. 7 weken is onacceptabel.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 01 september 2016 om 13:45 geantwoord

Geachte heer Manookian,

Bij deze bevestig ik uw melding via Klacht.nl van 1 september j.l.
U heeft dezelfde klacht ook al ingediend via een andere website. Via die website zal ik de klacht in behandeling houden, bij deze sluit ik de klacht via de website Klacht.nl.

Joanne Baan
Escalatie team