Klacht: Na 7 maanden nog geen correcte oplossing klantenservice

op 15 april 2016 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar pasen een keuken gekocht bij Mandemakers. In September 2015 geplaatst. Voorwerk gedaan door een door Mandemakers geselecteerd bedrijf. Leidingen en electra. Op advies van dit bedrijf inbouwspotjes + bijbehorende dimmer bij een bouwmarkt gekocht, op eigen kosten. Nu blijkt na montage door bovengenoemd bedrijf (heft de spotjes en dimmer gecheckt en zelf geplaatst en aangesloten) dat dit toch niet de juiste dimmer is. De dimmer zit er nog steeds en na heel veel heen en weer bellen is er tot op de dag van vandaag nog geen juiste oplossing. Mandemakers wil dat ik zelf de dimmer ga demonteren, terugbrengen naar de bouwmarkt en een nieuwe dimmer ga aanschaffen. Zij zullen deze dimmer dan monteren. Ik ben geen electricus en ga me handen dan ook niet branden aan het demonteren van de dimmer. Ik heb ook geen originele verpakking meer (Niet gek n 7 maanden) en ik ben bang als de dimmer wordt gedemonteerd dat deze is beschadigd (is een inbouw dimmer).
Het bedrijf wat de dimmer en spotjes heft geplaatst voelt de bui hangen (kosten plaatje) en geeft niet thuis, Mandemakers heft geen oplossing.

Gewenste Oplossing:

Als Mandemakers een erkend monteur stuurt welke de dimmer gaat demonteren en een voor de aanwezige spotjes juiste dimmer zelf (op kosten van Mandemakers) gaat aanschaffen / bestellen en daarna monteren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mandemakers Keukens over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mandemakers Keukens in behandeling genomen

Bericht van Mandemakers Keukens

11 maanden geleden - Beste meneer Krijgsman, Bedankt voor uw bericht. Spijtig te vernemen dat u niet naar tevredenheid wordt geholpen. Ik heb uw order doorgenomen en zie dat er contact is geweest met onze klantenservice. U heeft destijds de dimmer en spots zelf aangekocht. Wij hebben dan ook aangegeven dat wij niet verantwoordelijk zijn voor het vervangen van de spots/dimmer en de kosten hiervan. Omdat deze situatie uiteraard niet de bedoeling is wil ik dit graag nogmaals overleggen met de leidinggevende van de service wat we voor u kunnen betekenen. Ik zorg ervoor dat u na het weekend wordt gebeld met de uitkomst hiervan! Met vriendelijke groet, Matthijs - Webcare Mandemakers Keukens

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mandemakers Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mandemakers Keukens

Heeft op 22 juni 2016 om 09:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Krijgsman,

Enige tijd geleden heeft u bovenstaande klacht geplaatst. Naar mijn alwetendheid is deze naar tevredenheid opgelost en ga ik uw klacht dan ook melden als zijnde opgelost. Mocht u nog vragen hebben verneem ik dat graag! U kunt ons telefonisch bereiken op telefoonnummer 0416-539310.

Met vriendelijke groet,

Matthijs - Webcare Mandemakers Keukens

Alle klachten die gemeld zijn door deleriden699964