Klacht: Na 6 weken nog geen geld terug

op 01 september 2018 over thuisbezorgd.nl in de categorie Websites - Online eten bestellen

Ik heb op 26 juli bij restaurant Saray een bestelling geplaatst en via IDEAL betaald. Hierna krijg ik een telefoontje dat de gewenste bestelling niet op voorraad is (lees: niks van de bestelling hadden ze nog). Ik heb gezegd dat ik dan de bestelling wil annuleren en mijn geld terug wens. Zij verwezen mij door naar thuisbezorgd. Ik heb direct een bericht gestuurd (bellen met thuisbezorgd kan blijkbaar niet) met daarin de situatie en het verzoek mijn geld te retourneren. Ik krijg als antwoord dat het restaurant niet opneemt en dat ze er nog op terug zullen komen. In augustus nogmaals een berichtje gestuurd en tot op heden niks meer gehoord.
Slecht bereikbaar, geen ontvangstbevestiging of reactie, geen bestelling ontvangen en geen geld terug.

Wanneer ik mijn geld terug krijg.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over thuisbezorgd.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over thuisbezorgd.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Madelien