Klacht: na 5 jaar nog een rekening betalen

op 30 juni 2016 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Ik heb in 2010 een email gestuurd naar proassist en wilde mijn verzekering opzeggen heb er nooit iets meer van gehoord. Had in de email ook mijn nieuwe adres vermeld (ben verhuisd in 2005) maar sturen ze een nota over de maand september en oktober 2010 naar mijn oude adres en nemen gewoon niet de moeite om te kijken of er iets veranderd is omdat ze geen reactie krijgen van mij . nog niet eens een telefoontje en hadden mijn email adres toch ook. nee sturen ze na 5 1/2 jaar een incassobureau op me dak. Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar want als je de keuzetoets indrukt begint heel het verhaaltje opnieuw. Heb ook nog email gestuurd maar daar reageren ze ook niet op. wat een bedrijf

dat ze toch eens meer moeten controleren of ze hun werk wel 100 procent doen als er geen reactie komt van hun klant als ze daar contact mee willen krijgen,dan was dit niet zo ver gekomen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Proassist

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Proassist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door snoesje10