Klacht: na 5 jaar abbonnement kan ik niet op zeggen

op 08 oktober 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

na 5 jaar abonnement kan ik niet op zeggen.
om dat ik een contract heb
volgens mij heb ik het recht om na twee jaar, elke maand mijn abonnement op te zeggen.
in mei 2016 heb ik een mail naar canel digitaal. gestuurd .
kreeg bericht terug dat het niet kon omdat mijn contract door liep tot september 2017 door ging.
ik heb vorig jaar geen contract getekent.
ik heb gebeld maar ze draaien er om heen.
ze dreigen mij met een incasco bureau.
krijg steeds brieven moet nu al meer dan 1300 euro betalen

ik wil heel graag van mij abonnement van canaal digitaal stop zetten

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

2 maanden geleden - Geachte heer Brinkman, U geeft aan dat al 5 jaar klant bent en dat op wil zeggen maar dat dit niet mogelijk is. Wij hebben in onze administratie gekeken en zien dat inderdaad nog een contract heeft lopen bij CanalDigitaal tot 30-09-2017. Uit de administratie blijkt dat op 28-09-2015 in bent gegaan op een aanbieding die wij gedaan hebben met een verlenging van 24 maanden. Bij deze aanbieding is afgesproken dat u een korting van € 10,- krijgt gedurende deze 24 maanden. Om deze reden is het niet mogelijk het abonnement eerder op te zeggen omdat dit contract binden is voor zowel als CanalDigitaal zelf. Het abonnement kan pas gestopt worden per contract einddatum. Wanneer de betalingen niet voldaan zullen worden zal dit dossier automatisch uit handen gegeven worden aan het incasso bureau. Met vriendelijke groet, Adrian Webcare CanalDigitaal

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 14 oktober 2016 om 19:33 geantwoord

Heeft op 18 oktober 2016 om 15:05 geantwoord

Wat Canel digital beweert is niet waar
Ik heb nooit een contract getekend
Ze hebben mij nooit gebeld
Ik heb nooit geen korting gehad
Ik al mijn bankafschriften bewaard
Dat is mijn bewijs
Ik betaalde voor de kabel 41,90. En voor de film pakket 14,95
Als ik had toe gestemd had ik toch korting gekregen.
Sorry dat ik zo laat reageer
Ik ben een paar ziek geweest
Vrg d brinkman

Alle klachten die gemeld zijn door dickbrinkman