Klacht: Na 4 weken nog steeds geen Internetverbinding

op 29 maart 2013 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Een maand geleden heb ik de overstap gemaakt van Tele 2 naar Online. Helaas is die overstap tot heden geen succes gebleken. We zij 4,4 week verder en ik heb geen Internet. In de eerste instantie werd mij door de klanteservice verteld dat ik verbinding had maar dat de aansluiting door mij niet goed gedaan was. Mijn Verbinding kwam niet binnen via mijn telefoonaansluiting maar via een aansluiting in de meterkast. Hier ben ik niet blij mee. Voordat ik ee produkt bij Online aanschafte heb ik telefonisch contact met de klantenservice opgenomen om er zeker van te zijn dat ik verbinding via de telefoonaansluiting zou ontvangen. Nooit hebben zij verteld dat er een andere mogelijkheid was. Daarnaast heb ik het instructiefimpje bekeken hoe ik de modem moest installeren. Nergers is te zien dat er een 2de mogelijkheid is namelijk in je meterkast. Enkel op een onduidelijk meegeleverde instructieblad wordt dit kort aangeduid. Je begrijpt dat ik mij flink belazerd voel. Zelf de televisiereclame met Britt Dekker laat Online dit belangrijk stukje informatie niet zien.

Omdat ik geen zichtbare aasluiting in mijn meterkast kon vinden ben ik gestopt. Ook ben ik tegen de instructie van de klantenservice mederwerker ingegaan. Die adviseerde mij om draadjes met elkaar te gaan koppelen om de verbinding tot stand te brengen. Ik ben geen electricien. Ik heb dit dus ook geweigerd te doen. Daarnaast staat er duidelijk op het kastje dat ik zou moeten openen. Niet te openen door onbevoegde.

Ik was het zo zat dat ik geen Internet had dat ik toch besloot een monteur te stellen (wat mij dus 90 euro gaat kosten)om het probleem te verhelpen. Deze had maar 5 minuten nodig om te constateren dat ik alles goed heb gedaan. Ik heb geen verbinding omdat het probleem elders ligt. Hij heeft daarom ook gemeld bij Online dat het om een storig gaat.

Ik ben ontzettend boos. Ik voel mij echt ontzettend belazerd door Online. Ook voel ik mij niet serieus genomen.
Ik ben van mening dat de informatie die Online verschaft over hoe makkelijk de installatie is niet correct is en dat het reclamespotje dat op tv wordt uitgezonden misleidend is. Online heeft daarom ook tenonrechte 57 euro van mijn rekening afgeschreven. Zij hebben geen recht op dit geld. Ik heb namelijk nooit gebruik kunnen maken van het aangeschafte produkt. Ik hoop daarom dat online niet van plan is om deze maand opnieuw geld van mijn rekening af te boeken. Ik zal het bedrag namelijk meteen terugboeken. Ik betaal pas weer wanneer ik krijg wat beloofd is.

Ik kan mezelf wel voor mn kop slaan dat ik ooit overgstapt ben.

Ik wil zo snel mogelijk verbinding. Daarnaast ben ik zeker niet van plan om voor de kosten van de monteur te betalen. Ten slotte wil ik mijn geld over de afgelopen 5 weken terug. Online heeft geen service geleverd om die reden ben ik van mening dat ik niet hoef te betalen. Buiten mijn schuld om heb ik geen gebruik gemaakt van Interet.

En als het mogelijk is zo het nog mooier zijn als mijn contract met Online opgeheven zou kunnen worden. Ik ben Online op het moment spuugzat.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door smpatra