Klacht: Na 4 maanden nog geen schadebehandeling

op 20 juli 2017 over Centraal Beheer Achmea in de categorie Verzekering

Geachte Mvr Heutinck

Op 14 april is er met een scherp voorwerp scheuren in me cabrio dak gezet. Waardoor er water in mijn auto lekt en elke keer als het regent de binnenkant van me auto nat is.
Inmiddels is mijn advocaat al 4 maanden bezig met de zaak en heeft onder andere 3 medewerkers gesproken over de zaak doe elke keer nergens van de op de hoogte zijn van de zaak.
Ik email u naar aanleiding met schade dossier nummer Schadenummer QS101384687-001 Zaaknummer 00087910/jvr/ab Deze zaak is inmiddels al 4 maanden gaande zonder enige vooruitgang. Volgens mijn advocaat is er besloten dat de schade in
behandeling genomen zal worden. Toen mijn advocaat een mail stuurde waarin gevraagd werd over de premie, cis register en de advocaat kosten hebben wij een mail gekregen met geen een enkel antwoord op de vragen van mijn advocaat. Ik verzoek u om contact op
de nemen met Mvr van Rijsewijk zodat de schade eindelijk in behandeling genomen kan worden . Dit heb ik inmiddels ook al meerdere malen telefonisch gevraagd.

Met vriendelijke groet Khashayar Abolmasoumi

Ik wil dat mijn schade in behandeling word genomen zodat ik me dak kan repareren!!
Na 4 maanden wachten lijkt me dat niet onredelijk

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Centraal Beheer Achmea over deze klacht.

Bericht van Centraal Beheer Achmea

1 maand geleden - Goedemiddag meneer Abolmasoumi, Hartelijk dank voor uw melding op dit forum. Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw ongenoegen aan ons kenbaar te maken. Natuurlijk laat ik uw klacht onderzoeken. U ontvangt van Centraal Beheer rechtstreeks (dus niet via deze site) een inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen 10 werkdagen verwachten. Vriendelijke groet, Kenny Webcare Centraal Beheer

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Centraal Beheer Achmea in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Xerxes124