Klacht: Na 4 dagen vrij nemen nog niets ontvangen

op 08 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dynalogic verzorgt het versturen van grotere TV’s van tientallen grote webwinkels. Hoe deze winkels ooit TV’s kunnen verkopen is mij een raadsel. De ene na de andere smoes krijg ik te horen waarom mijn TV niet bezorgd wordt. Ik ben nu al vier dagen vrij omdat er “ergens tussen 08u00 en 22u00 uw pakket afgeleverd wordt”. Helaas, bij poging vijf heb geannuleerd en ben naar een fysieke winkel gegaan.

Wanneer Dynalogic ruim vooraf aangeeft hoe laat ze ongeveer komen (blok van 2 uur) en dan ook -echt komen-

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:21 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Krijgsman,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 19 juli 2017 om 16:50 geantwoord

Helaas is de klacht wel \"beantwoord\" maar niet opgelost. Het antwoord was \"het klopt dat wij last hebben gehad van een storing die hopelijk op dit moment is opgelost.\" Geen excuus, geen echte oplossing. Nog steeds geen nieuwe TV.

Alle klachten die gemeld zijn door D.Krijgsman