Klacht: NA 4 DAGEN NOG STEEDS GEEN KOFFERS ONTVANGEN

op 07 augustus 2017 over TAP Portugal in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hierbij dien ik een klacht in wegens vertraging van onze bagages. Wij zijn op 4 augustus vertrokken vanuit Amsterdam (schiphol) naar Lisabon. Vandaar uit zijn wij overgestapt naar Accra. Toen we in Accra aankwamen bleek dat onze bagages niet waren aangekomen. Na 4 dagen wachten hebben we nog steeds niks ontvangen. Hierdoor kunnen wij dus niet verder reizen naar onze eindbestemming. We hopen daarom dat onze bagages zo snel mogelijk komen.

Het vervelende is ook dat onze medicijnen in de bagages zitten en deze hebben wij nog steeds niet ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als ik de bagages en een compensatie ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TAP Portugal

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TAP Portugal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Asana