Klacht: Na 3x reparatie met een oud toestel afgescheept….

op 17 januari 2014 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Sinds febr. 2012 heb ik een Iphone 4s.Gekocht bij Telecombinatie in Hellevoetsluis ( fout nummer 1!) en gelijk maar een verzekering bij Proassist ( fout nummer 2!) erbij afgesloten. Toen ik mij in juni 2013 meldde bij de winkel met een niet goed werkende telefoon, zei de eigenaar dat ik hem maar moest laten ophalen door Proassist.In september kon mijn telefoon ook geen verbinding meer maken met WiFi, dus reden om deze te laten repareren. Na 4 weken kreeg ik mijn “gerepareerde” telefoon terug. De batterij liep nog net zo snel leeg, 12% per uur, WiFi deed het na 3 weken opnieuw niet. Dus, weer op laten halen. Zelfde verhaal, weken kwijt, een niet gelijkwaardig leentoestel gekregen. Na 3 weken werd mijn “gerepareerde” telefoon weer thuis bezorgd. Opnieuw met een zeer snel leeglopende batterij en na 4 weken weer geen WiFi. Inmiddels contact gehad met Proassist om aan de weet te komen WAT er aan het toestel was gedaan…..De medewerkster had geen idee waar ik het over had? Bij Proassist weet men namelijk niet waar ter reparatie aangeboden telefoons naar toe gaan…? Na enig e-mailverkeer kreeg ik te horen dat mijn toestel was “gereflowed”……In december was het weer raak; geen WiFi en een telefoon die je maar beter niet van de lader kon halen. Dus opnieuw op laten halen met dit keer een begeleidend briefje erbij dat ik of een nieuw toestel, of beëindiging koopovereenkomst eiste.
Op zaterdag 11 januari kreeg ik een telefoontje van Proassist dat men een afspraak wilde maken voor het afleveren van een mobiele telefoon. De heer aan de telefoon zei dat er een nieuw toestel zou worden afgeleverd. Ik blij!! Eindelijk verlost van die slecht werkende Iphone!! ( dacht ik…) Dinsdag 14 januari kwam de chauffeur; toverde een “nieuwe” telefoon uit zijn broekzak, daarop een sticker geplakt met het Imei nummer en dat was het……Na 1 dag bleek dat het hier helemaal niet om een nieuwe telefoon ging! Via de helpdesk van Apple aan de weet gekomen dat het om een oud, gereviseerd apparaat gaat. Daar was ik ook al achter omdat de batterij nog steeds met 12% per uur leegloopt. Volgens mij heb ik gewoon mijn oude telefoon in een “nieuw jasje” terug gekregen! In elk geval geen nieuwe en al helemaal geen goed werkende! Proassist uiteraard hiervan in kennis gesteld, maar deze stellen per dag hun verzekeringsvoorwaarden bij en proberen overal onderuit te komen. Mijn verzekering zeg ik met onmiddellijke ingang op, de Rechtsbijstandsverzekering gaat zich nu met deze zaak bezig houden.
Voor de liefhebber heb ik nog enige “boeiende” correspondentie van Proassist. Daaruit blijkt hoe zij met hun klanten omgaan!!

Geld terug!!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Proassist

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Proassist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bramfrits