Klacht: Na 3 maanden nog steeds geen eetkamerstoelen geleverd & respons op e-mail blijft uit.

op 17 oktober 2016 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind juli 4 eetkamerstoelen besteld bij Dealdigger, deze zouden binnen 14 dagen worden afgeleverd. Echter, na het verstrijken van de termijn kreeg ik een e-mail dat de leverancier niet tijdig aan de vraag kon voldoen en de stoelen nu in de tweede helft van september zou worden geleverd. Na een een e-mail op 4 oktober jl. met de vraag wanneer ik de stoelen kan verwachten. Hierop kreeg ik dezelfde dag een reactie dat ze bij de leverancier een track&trace nummer hadden opgevraagd. Vervolgens niks meer van ze vernomen. Heb inmiddels afgelopen dagen nog tweemaal een e-mail gestuurd voor verdere uitleg, enige respons blijft uit.

Gewenste Oplossing:

Binnen een week levering van de 4 eetkamerstoelen met substantiële compensatie voor de slechte service van de wederpartij. Als deze prestatie uitblijft, wens ik de bestelling te annuleren en eis ik binnen 24 uur het gehele aankoopbedrag inclusief de berekende verzendkosten te crediteren naar mijn bankrekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealdigger

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dealdigger nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 24 oktober 2016 om 10:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben contact gehad met de klant, wij hebben van de leverancier vernomen dat er een fabrieksfout was met de stoelen. Deze moesten opnieuw gemaakt worden, waardoor er erge vertraging is ontstaan.
Wij zijn met een klant tot een oplossing gekomen, de stoelen worden vandaag met een track & trace naar de klant verstuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door ruwok