Klacht: Na 2mnd geen levering.alleen problemen.

op 25 juli 2017 over BlueDigit in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Op 4 mei een lptp besteld en online betaald aan Bluedigit. Betaling op 5 mei ontvangen bluedigit. 9 mei gemaild waar mijn lptb blijft.verzender zegt geen betaling ontvangen.na heen en weer gemaild vinden ze toch betaling.ondertussen 14 dagen verder. Bluedigit beloofd onmiddellijk lptp te verzenden.. 10 dagen later na weer heen en weer gemaild moer bluedigit haar woorden inslikken en bekenen niets verstuurd te hebben wegens niet in stock. Alhoewel online steeds stock is nml acer emachine.na 1 week voorstel om asus lptp te versturen. Ik ben dan niet tevreden maar uit noodzaak aanvaard. Op 23 juli krijg ik bericht lptp is door kaelo verstuurd. Wie denkt dat het probleem is opgelost MISPOES op 9 juli bericht kaelo mijn paket is verloren en biedt me 35e schadevergoeding aan. Ik wil mijn lptt die all 70dagen betaald is. En een schadevergoeding van mijn verloren tijd door wachten mailen en telefoneren.
Het bestelnr is 9.
Groetjes uit belgie
Lavigne Jos.
+32476016384
+3211581265
lavigne.jos@gmail.con6i

Ik ben tevreden als ik mijn bestelde lptp acer emachine ontvang.en uit goodwil een schadevergoeding krijg bv 2de hands Dell 10 inch van 83e.

Alle klachten die gemeld zijn door Jos Lavigne