Klacht: Na 10 dagen, pakket nog niet naar de ontvanger.

op 06 augustus 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 27.07.2017 een pakket uit Arnhem naar Parijs gestuurd. Op 28.07 in de sorteercentrum NL, op 01.08 in de sorteercentrum Frankrijk, tot nu toe niet geleverd bij de ontvanger en niets meer gemeld aan de rubriek ,,volg pakket,,. E-mail gestuurd, geen aantwoord! Geen direkte contact met de klantenservice, geen telefoon nummer!
Er is een instantie in Europa die de licentie van dit SLECHTE bedrijf beeindig? Zijn te veel klachten!!! Zal zeker NOOIT met dit transpoort bedrijf pakketen sturen!

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket( verjaardag cadeau van een 6 jarige jongen) zal compleet naar ontvanger gegeven!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mw. de Bloeme