Klacht: Geen levering

op 22 mei 2018 over MyTrendyPhone.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het bestelde produkt niet ontvangen. Met het bedrijf gechat en gebeld en ze blijven beloven dat het de volgende dag zal arriveren en dat het al 4 dagen eerder is opgestuurd. Ik voel me aan het lijntje gehouden en heb de bestelling geannuleerd.

Gewenste Oplossing:

Bestelling wordt geannuleerd en het geld teruggestort

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MyTrendyPhone.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MyTrendyPhone.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MyTrendyPhone.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MyTrendyPhone.nl

Heeft op 31 januari 2019 om 12:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Roger,

Bedankt voor uw feedback.
We konden uw bestelling niet annuleren, omdat het product al uit ons magazijn was verzonden.

We hebben een terugbetaling gedaan voor uw bestelling nadat we het artikel van de post hebben ontvangen.

We blijven tot uw beschikking voor alle aanvullende informatie die u mogelijk nodig heeft.

Vriendelijke groeten,
MyTrendyPhone NL

Alle klachten die gemeld zijn door rhamers