Klacht: Water geweigerd voor medicatie

Nickster1852 op 28 augustus 2023 over Mysteryland in de categorie Feest/Festival/Evenement

Gisteren was ik op mysteryland. Omdat ik medicatie in moest nemen, had ik water nodig. Bij de tappunten werd mij meermaals water geweigerd, omdat ik een specifieke mysteryland waterzak moest kopen (terwijl ik een eigen waterzak had, maar die mocht niet gevuld worden). Nadat ik uitgelegd had dat ik medicatie in moest nemen kreeg ik te horen dat ik daar van te voren over na had moeten denken en een drinkzak had moeten kopen. Alleen… de zakken waren uitverkocht, dus ik had pech, aldus de medewerkers van het tappunt voor GRATIS water (?!?!). Na lang rondlopen kwam ik eindelijk een wc tegen waar ik mijn waterzak kon vullen. Ik vind het ronduit bizar en zeer onverantwoord hoe slecht de toegang tot drinkwater geregeld is op mysteryland en hoe streng de regels zijn om simpel drinkwater te krijgen.

Meer waterpunten te creëren of minder streng zijn bij de bemande waterpunten. Het slaat helemaal nergens op dat mensen toegang tot water ontzegd worden omdat ze een specfieke waterzak niet hebben (die vervolgens uitverkocht blijkt te zijn). Het kan toch niet zo zijn dat mensen water geweigerd worden...? En al helemaal niet als ze het dringend nodig hebben voor medicatie.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mysteryland

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mysteryland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nickster1852