Klacht: Betaald voor een origineel scherm, maar kreeg een imitatie scherm

Michael Aken, van op 06 juli 2020 over MyPhoneFix in de categorie Mobiele Telefonie, Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week mijn iPhone 8 laten repareren bij Myphonefix.
Eerste instantie was ik er superblij mee, maar na 2dagen begon het scherm kuren te tonen, waardoor ik weer terug ben gegaan naar Myphonefix. Hier kreeg ik te horen dat het scherm kapot is gegaan door vochtschade en hierdoor het scherm niet meer onder garantie valt.
Wat ik heel raar vond aangezien mijn iPhone nooit in contact is geweest met water o.i.d.

Omdat ik het niet helemaal vertrouwde ben ik bij een ander zaak langs geweest en hier mijn toestel na laten kijken, en tot mijn verbazing gaven ze hier aan dat er totaal geen vochtschade in zat en dat er een goedkope scherm op is geplaatst, terwijl ik voor een origineel scherm heb betaald…
Na het vervangen van het scherm deed mijn toestel het weer naar behoren.

Voor mij dus geen Myphonefix meer…

Gewenste Oplossing:

geld terug, en fout accepteren

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MyPhoneFix nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.DJansen