Klacht: Account geblokkeerd

Enola Gay op 16 november 2020 over MyClics in de categorie Spaarprogramma's

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag geconstateerd dat mijn account wederom, zonder opgaaf van reden, is geblokkeerd. De eerste keer was vlak voor ik het minimale bedrag voor een uitbetaling zou bereiken, en nu is het nadat ik een klacht
heb ingediend voor clics die niet meer worden bijgeschreven. Het irritante aan deze site is, dat je wordt gevraagd om contact op te nemen, maar om contact op te nemen moet je wel ingelogd zijn, en dit is nu juist uitgerekend hetgeen wat niet mogelijk is. ECHT een heel fijne organisatie.

Gewenste Oplossing:

Wanneer dit bedrijf eindelijk eens een keer normaal te bereiken zou zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MyClics

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MyClics nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Enola Gay