Klacht: Jas is nooit geleverd

op 04 december 2019 over My Fashion Treasure in de categorie Internetshops - Kleding

Vanaf augustus wacht ik al op een jas die ik besteld heb bij My Fashion Treasure. Ik kreeg maar niet binnen, uiteindelijk na contact te hebben gezocht kreeg ik een mailtje dat de levering eind oktober zou worden. Toch nog op gewacht, maar helaas weer niets. Half November heb ik dit op klacht.nl gemeld omdat ze niet reageerde op mailtjes. Na deze melding meteen een appje! Over en weer leek het een goed gesprek over foute leveringen en digitale problemen, oke, 20 nov zou de jas alsnog geleverd worden. Nu is het 4 december en uiteraard nog niets ontvangen. De app die ik destijds gebruikte met ene Anne levert niets op. Reageren ze ook niet echt op, heel soms wel, maar dat zijn standaard berichten. Mijn zus krijgt namelijk precies dezelfde want zij heeft hetzelfde probleem met dit bedrijf.
Niets kopen dus!

Ik wil mijn geld terug.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over My Fashion Treasure

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over My Fashion Treasure nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DaisJay