Klacht: muziek lawaai

op 27 april 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

er is nou helemaal niks aan te doen ??? elke keer weer die verschrikkelijke muziek-terreur die boven je hoofd wordt uitgestort tijdens het winkelen ? Ik heb niks tegen muziek hoor, maar die gehuurde muziek-cassettes die tegenwoordig bijna overal in winkelcentra en vooral in de supermarkten maand in maand automatisch worden afgedraaid en vrijwel allemaal hetzelfde klinken is werkelijk niet om te harden. Vaak ook nog veel te hard afgesteld.
Dat is geen muziek meer maar pure terreur. Mondelinge klachten worden vriendelijk aangehoord maar niets mee gedaan. Er moet toch wel wat beters af te draaien zijn ? Lijkt mij beslist omzetverhogend werken. Ik zou zeggen, durf eens een tijdje de proef op de som te nemen. Het zou een zegen zijn.

geef een wat prettiger in het gehoor liggende (lichte muziek) eens een kans. (bijv. eens andere type banden huren per maand)

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willem van Dalen