Klacht: musical robin hood

op 25 april 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

We komen net terug uit Aalsmeer. We hadden kaarten voor de musical Robin Hood. Vanuit Nieuwegein niet heel erg dichtbij, maar we hadden er zin in. Komen we daar aan krijgen we te horen dat de musical wegens te kort aan animo niet door ging. Wat een teleurstelling. Niks daarover gehoord. Geen mail en geen telefoontje ontvangen.Dan naar de film. Helaas al begonnen. Parkeerkaart terug betaald. Naar hoofddorp voor de film echter Engelstalig. Dus terug naar Nieuwegein. Een lange trip voor niks.

Ik ben tevreden wanneer ik nieuwe kaarten krijg voor een musical. En een excuses! Ik vind deze organisatie slecht.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 26 april 2017 om 16:07 geantwoord

Beste StanFenne2006,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te vernemen dat de show geannuleerd is. We hebben echter wel op 20-4 een servicemail verstuurd met de volgende inhoud:

Beste veilingwinnaar,
Onlangs heb je een veiling gewonnen voor de musical Robin Hood en het verdwenen goud in het Crown Theater in Aalsmeer op dinsdag 25 april om 17.30 uur. Via deze e-mail willen wij je ervan op de hoogte stellen dat de show door tegenvallende kaartverkoop is geannuleerd. Wel kun je de show bezoeken op een andere tijd.
Hoe nu verder?
Wij vinden het vervelend dat je arrangement niet door kan gaan. Daarom heeft VakantieVeilingen alternatieven voor je geregeld. Je kunt met je huidige waardebon 1 van onderstaande shows bezoeken.
Nieuwe tijd
Show 1: dinsdag 25 april 11.30 uur. Zaal open: 11.00 uur.
Show 2: dinsdag 25 april 14.30 uur. Zaal open: 14.00 uur.
De locatie (Crown Theater Aalsmeer) en datum (dinsdag 25 april) blijven ongewijzigd. Print je waardebon en neem deze mee naar de show.
Annuleren
Mocht het door de wijziging van de tijd voor jou niet mogelijk zijn om Robin Hood te bezoeken, stuur dan vóór maandag 24 april een e-mail met daarin het ordernummer van jouw gewonnen veiling naar klantenservice@vakantieveilingen.nl o.v.v. annuleren Robin Hood. Je ziet het door jou betaalde veilingbedrag, inclusief de administratiekosten, dan binnen 2 weken terug op de rekening waarmee de veiling destijds is betaald. Bij creditcardbetalingen zal dit zichtbaar zijn op het eerstvolgende rekeningoverzicht.
Excuses voor het eventuele ongemak.
Wij wensen je alsnog veel plezier bij Robin Hood en het verdwenen goud.
Het team van VakantieVeilingen

Ik heb de bon voor je geannuleerd. Binnen nu en tien werkdagen kun je het veilingbedrag retour verwachten.

Wim-webcare VV

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door StanFenne2006