Klacht: muscle extreme

ik heb ongevraagd pakketjes binnen gekregen van muscle extreme.
en nu willen ze dat ik ga betalen, maar ik heb er niet eens om gevraagd. en hun email en site die er opstaan werken allemaal niet .
totaal gaat het op 2 pakkertjes van samen meer dan 300 euro.
was niet van plan die tegen betalen.

als het opgelost is. heb nergens akkoord voor gegeven

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

3 maanden geleden - Geachte heer Slot, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben op 10 mei 2017 een bestelling met uw persoonsgegevens ontvangen. Via onze klantenservice hebben wij u, in een privébericht, de bestelinformatie toegezonden, zoals deze door ons is ontvangen. Wij verzoeken u vriendelijk te reageren op dit bericht (ticket ID OQ-742163). Hartelijk dank voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Muscle Extreme support

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 14 juli 2017 om 18:07 geantwoord

Geachte heer Gerhard Slot,

Onze klantenservice heeft u op 14 juli 2017 instructies toegezonden voor retourzending.

De facturen worden automatisch geannuleerd bij retourontvangst van de producten in ons magazijn.

U ontvangt geen producten meer van ons en uw gegevens worden uit ons systeem verwijderd.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

Muscle Extreme support

Alle klachten die gemeld zijn door Gerhardslot