Klacht: muscle extreme xx

beste
we hebben 3 dozen muscle extreme xxl toe gestuurd gekregen .we hebben dat niet besteld .bij deze ben ik niet van plan om dat te betalen .en ga ik het ook melden bij de politie .want ik vind het want praktijken .

ben niet tevreden heb 3 dozen muscle extreme binnen gekregen en ik heb dat niet besteld en ik ben ook niet van plan om dat te betalen en ga er mee naar de politie

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

3 maanden geleden - Geachte heer Steve Vandebroek, Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de late reactie. Wegens technische problemen konden wij helaas niet eerder op uw klacht reageren. Wij ontvingen op 20 mei 2017 een bestelling met uw persoonsgegevens. Via onze klantenservice hebben wij u de bestelinformatie toegezonden, zoals deze door ons is ontvangen. Wij verzoeken u vriendelijk deze op juistheid te controleren en op het bericht van onze klantenservice te reageren (ticket ID RQ-226890). Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Muscle Extreme support

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

3 maanden geleden - Geachte heer Steve Vandebroek, Wij hopen dat u ons vorige bericht in goede orde heeft ontvangen. Wij constateren dat uw klacht nog steeds openstaat. Na ons laatste bericht van 7 juli 2017 mochten wij geen reactie meer van u ontvangen. Ook op het bericht van onze klantenservice mochten wij geen reactie meer van u ontvangen. Wij kijken uit naar uw reactie. Vriendelijke groet, Muscle Extreme support

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 21 juli 2017 om 03:40 geantwoord

Geachte heer Steve Vandebroek,

Wij hopen dat u ons vorige bericht in goede orde heeft ontvangen.
Wij constateren dat uw klacht nog steeds openstaat.
Na ons laatste bericht van 7 en 15 juli 2017 mochten wij geen reactie meer van u ontvangen. Ook op het bericht van onze klantenservice mochten wij geen reactie meer van u ontvangen.

Wij sluiten deze klacht.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

Muscle Extreme support

Alle klachten die gemeld zijn door vandebroek