Klacht: Bagger bedrijf

Nazel op 18 september 2021 over MultiSafepay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17/9/2021 bestelling geplaatst bij Ekris en per Ideal MultiSafepay betaald, bankafschrift laat ook afschrijving aan MultiSafepay zien, Nu al 2 reminders van MultiSafepay gehad dat ik zg vergeten was te betalen, riekt naar OPLICHTING , klacht al bij Ekris en MultiSafepay gemeld maar het blijft angstvallig stil, in en in triest , heb eea ook gemeld bij [email protected], wordt hoog tijd dat deze praktijken landelijk bekend worden.

Gewenste Oplossing:

Dat bedrijven welke MultiSafepay inschakelen om voor hun de financiele afhandeling inschakelen dit bedrijf gaan boycotten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MultiSafepay over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Nazel