Klacht: Multipass werkt niet

op 11 juli 2017 over Qpark in de categorie Parkeren

Ik heb online een reservering geboekt voor het parkeren op de Parking Coislin te Metz. Met als aankomst 6-7-2017 en vertrek 10-7-2017. Daarbij heb ik een multipass aangevraagd met veelvuldige toegang.

We zijn net uit Metz terug. Helaas moet ik melden dat het parkeren verre van probleemloos was en veel irritatie heeft gegeven. De Multipass werkte namelijk niet. Alleen bij aankomst werkte de OR-code normaal. De volgende keren dat ik binnen wilde komen bleef de boom gesloten. Pas nadat er iemand bij kwam (er stonden inmiddels al zeer veel auto’s achter mij) kon hij handmatig de boom openen en kon ik de auto parkeren.

Ook bij het wegrijden deed de kaart het niet. Weer hetzelfde verhaal. Bijkomstig punt was dat de beheerder alleen Frans sprak.

Afgelopen zondag 9-7-2017 was het meest vervelende. Ook toen werkte de kaart niet. Bovendien was er niemand in het kantoortje waardoor wij de parkeerplaats niet konden verlaten. Onze geplande trip moesten wij annuleren. Heel vervelend.

Gelukkig konden we gisteren bij ons vertrek wel de parkeerplaats verlaten.

Alles bij elkaar heb ik dit als zeer onplezierig ervaren. Kosten voor een dure parkeerplaats die niet de service gaf die het zou moeten geven.

Ik verlang een financiële tegemoetkoming.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qpark

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qpark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bezoek Metz