Klacht: Multi vitamine

op 24 april 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik heb voor 2 maanden geleden multivitamine van centrum wonen gekocht. Nu heb ik deze ook geslikt de afgelopen 2 maanden. En keek ik gisteren toevallig op de verpakking en bleek hij al 6 maanden over de datum te zijn. De dame op de balie heeft netjes hrmet geld terug gegeven. Maar er bleken wel een stuk of 6 verpakking gewoon in de schappen te staan. Ik heb nu ook gekeken naar andere verpakkingen. Ik heb ook de vitamine c van jullie eigen merk. En die is maar tot juli 2017 goed. Ik heb die in de aanbieding gekocht en heb nog 2 volle potten staan. Ik vindt dat toch heel slecht. Ik heb nu een pot van de ah gekocht multiviamtamine en die is nog tot 2019 goed. Dan is mijn vraag hoe goed wordt er gekeken naar de datums van deze vitamines.

Ik zou graag 2 vervangende potten willen voor de vitamine c willen. Plus dat er goed gekeken wordt naar de datums voortaan.
Het gaat om de Jumbo in Zevenaar. Aan de van oldenbarneveldstraat

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Naisah