Klacht: roest aan de fiets

op 09 april 2012 over Mulder tweewielercentrum in de categorie Fietsenwinkel

heb een nieuwe gazelle orange fiets gekocht op 16-05-2010.
na enige tijd begon een beugeltje op het voorvork te roesten en nu blijkt dat de voorvork ook al begon te roesten.foto gemaakt en die werd opgestuurd naar gazelle( die het dan ook heeft vergoed)ook werd gezegt dat ze wat zouden regelen met de beurt.had ook verteld dat mijn fiets haast nooit buiten staat en dat de ketting ook heel erg roest.toen ik kwam om mijn fiets te brengen wist deze persoon van helemaal niets(hoezo communicatie)dus het hele verhaal weer uitgelegd en mijn verzekering overhandigd maar die is nu bolijkt achteraf alleen voor diefstal en verder voor niets.de fiets zou een beurt krijgen voor 40 euro (vertelde deze persoon dus al iets anders dan de vorige werknemer)en dus helemaal nagekeken worden.ben nog een keer voor niets terug geweest omdat de fiets nog niet klaar was kom ik voor de 2e keer terug om m,n fiets op te halen is de rekening tot mijn verbazing 64, euro waar ik dus nogal pissig over werd en toen gaf de monteur(die me nu dus hielp) toe dat de communicatie niet erg goed was bij voor(de winkel)en achter(de werkplaats)deze monteur heeft het bedrag met 9,50 verlaagd naar 40 euro beurt maar ik moest wel een nieuwe ketting betalen????ik heb niet om een nieuwe ketting gevraagd en helemaal een fiets van nog geen 2 jaar oud moet daar al een nieuwe ketting om?ik zag wel dat een andere monteur nog het framenummer van mijn fiets opschreef wat die daar mee in zin heeft geen idee.ben behoorlijk pissig weggegaan en heb dus ook nog aangehoord hoe de monteur met iemand uit de winkel de discussie aanging over dat het anders moet en betere afspraken gemaakt moeten worden onderling.thuis gekomen zag mijn man dat het remkabeltje niet door de bedoelde klemmetje zat en dat heeft hij zelf toen nog veranderd.voor mij geen mulder meer en dat heb ik daar ook duidelijk laten blijken want als je daar komt als klant wordt je steeds in de wacht gezet even de telefoon tussen door opnemen zonder het te vragen een andere klant tussen door helpen en ook nog even een kado inpakken en dat ter wijl ik er als een schoolmeisje bij sta te wachten.nee niet erg klantvriendelijk als je geen nieuwe fiets koopt.

ik vind dat je om zo,n nieuwe fiets na 2 jaar niet zelf een ketting moet betalen dat dat ook een soort garantie moet zijn en dit gaat niet om een heel erg groot bedrag maar voor die 14,50 wat de ketting kost wil ik liever iets anders kopen.

Alle klachten die gemeld zijn door jeanet frericks