Klacht: muizen overlast Mitros woningen

op 04 april 2013 over Mitros in de categorie Woningcorporaties

Al jaar en dag is er een muizen overlast in de buurt .
Mitros wonen is ervan op de hoogte en doet er amper tot niks aan .
Een aantal jaren terug is er een keer gif tussen de lege ruimtes gespoten maar het probleem bleef .

Nu heeft dit mij al 1 pc en 2 bankstellen gekost en nog doet mitros er niks aan .
Vorige maand zijn er opzichters geweest die mij vertelde dat er een muizenplaag was en sommige zelf ratten hadden gemeld , toen ik mijn probleem melde bij de mitros werd dit ontkent en werd mij gezegt dat mijn huis zwaar bevuild was, nu heb ik een thuisbegeleidster die 2 keer in de week komt en ontkent dat mijn huis zwaar bevuilt is .
Mitros beweerde ook dat ik als enige klachten over muizen had , wat ook niet waar is gezien er meerdere in de straat tegen mij hebben verteld dat ze muizen last hebben ,sommige zelfs zo erg dat ze ze op het balkon zien lopen.

Ik heb met mijn thuisbegeleidster me hele huis op de kop gezet en tot de conclusie gekomen dat er veel gaten in de muren zitten waardoor muizen binnen kunnen komen ,er muizen keutels in de gezamelijk ingang liggen en er kieren zitten bij de voordeur , ook de opzichter heeft dit waargenomen .

Ik word schijtziek van de onbeschofte handeling van mitros medewerkers die liegen, de huurders zwart maken en mitros zich aan hun plicht ontrekt om muizen overlast te verhelpen .
Veel vuil ligt op straat , milkshake bekers die al 2 weken bij een boom liggen, zonnepitten die overal maar uitgespuugt worden , chips zaken en snoep wat niet in de kliko’s gegooit worden en als huurder moet je maar extra bewoners als muizen in je huis accepteren want mitros heeft er schijt aan .

Ik zou vorige week gebeld worden door rentakill wat de opzichter me vertelde, een week later is dat nog niet gebeurd .
Ik heb boos de mitros gebeld en gezegt dat ik het nu meer dan zat was , dat er tegen mij gelogen was over de muizen overlast en mitros de afspraken niet na komt, er werd mij verteld als jij dat vind , erg laks en totaal niet geintreseerd , ik heb gezegt jullie zorgen maar dat dit probleem deze week nog word opgelost en er word laconiec op gereageerd , vervolgens werd mij verteld als ik boos blijf reageren word de verbinding verbroken , hoe kan je nog rustig blijven als spullen in je huis aangevreten word door mitros , je het beschadigde niet vergoed krijgt van mitros en je in een huis moet leven met muizen omdat mitros schijt aan de huurders heeft .

De woningen van mitros hier zijn van hardbord van plafond tot muur toe met holle ruimtes waar muizen van begin van de straat tot eind van de straat in kunnen lopen, zelfs me boven buurman hoort muizen tussen de ruimtes lopen in zijn kamer .
Mitros zijn probleem word heel makkelijk op de huurders gegooit en laat huurders barsten , maar wel de volle huur betalen .

Dat mitros wonen opgedoekt word omdat er al lange tijd heel veel klachten zijn met hun woningen en mitros er maar bar weinig aan doet .
Verplichte vergoeding aan schaden van spullen van de huurders

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mitros over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb Mitros een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Moedersweetbest