Klacht: Muggengordijnen

op 05 juli 2012 over Groupon.be in de categorie Coupon Sites

Op 2 april 2012 kregen mijn vriend en ik de bevestigingsmail van groupon dat onze muggengordijnen vanaf 9 april 2012 binnen de 15 werkdagen zouden geleverd worden. Na enkele weken wachten belden we groupon op omdat er nog steeds niets geleverd werd. We kregen de boodschap dat ze nog zouden geleverd worden omdat ze toen niet in stock waren. Enkele weken later nog steeds niets, weer dezelfde boodschap. Ondertussen stond er opnieuw bij de aanbiedingen muggengordijnen te koop. Hoe kunnen deze blijven verkocht worden ondanks ze niet in stock zijn?! Ondertussen zijn we 5 juli, na 3 maanden wachten en veel heen en weer bellen hebben we de gordijnen nog steeds niet, wij hadden verwacht deze al van af het begin van de zomer te kunnen gebruiken om die rotmuggen buiten te kunnen houden.
Wij zijn goede klant bij groupon en kopen regelmatig vouchers, wij verwachten dus ook kwaliteitsvolle klantenbenadering van groupon uit, en dus niet zoals nu klanten aan het lijntje houden!!

Zo mogelijk wil ik binnen de 15 werkdagen nog steeds deze 4 zwarte muggengordijnen verkijgen. Indien dit niet mogelijk is wens ik binnen de 15 werkdagen een terugbetaling.

Alle klachten die gemeld zijn door lisa lescrauwaet