Klacht: Msn meld niet meer aan

op 20 juli 2012 over MSN in de categorie Software

Ik maak al jaren lang gebruik van msn en meld mij daarom ook al jaren aan met een hotmailadres. Nu wil mijn msn niet meer aanmelden op mijn hotmailaccount (op mijn mobiel doet hij het wel) het enige wat hij nog aanmeld is mijn live account. Ik krijg elke keer de melding als ik het met mijn hotmailaccount probeer aan te melden dat de service niet beschikbaar is? Wat is hier de oplossing voor, want ik vind dit behoorlijk irritant!

Dat ik gewoon weer op mijn hotmailaccount op msn kan.

Bericht van

5 jaren geleden - Dit kan meerdere oorzaken hebben maar de meest voor de hand liggende is beveiliging software. Schakel daarom virusscanners en eventuele firewalls van derde eens uit en probeer het nog eens. Indien het dan wel werkt weten we waar we het moeten zoeken. Ook het wijzigen van het wachtwoord kan in dit geval wel eens helpen. Het inloggen in dergelijke services is namelijk ook gebonden aan het apparaat. Wanneer u het wachtwoord vernieuwt en u opnieuw probeert in te loggen wordt de connectie vanuit dit apparaat als het waren opnieuw geverifieerd. Voor meer informatie kunt u kijken op deze website: http://windows.microsoft.com/en-US/hotmail/reset-password-forgot

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MSN in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MSN een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door K.ellyy