Klacht: MS zegt office 365 op “op mijn verzoek”, maar in feite is het op hun verzoek en willen ze naar ander (duurder?) abonnement

op 19 oktober 2016 over Microsoft in de categorie Software

Ik ontving vandaag een mail van microsoft dat “Op uw verzoek verloopt uw abonnement op Office 365 voor Professionals en Kleine Bedrijven aan het einde van de huidige periode op 2016-11-11. ” Dat is PERTINENT NIET WAAR! Ik heb niet opgezegd. Op de website/beheersite lees ik dat MICROSOFT opzegt. Waarom? En de mail is misleidend! Hebben meer mensen dit meegemaakt?

Als Microsoft contact met mij opneemt, mij aangeeft hoe het echt in elkaar zit, en indien blijkt dat zij oude abonnementen willen overzetten, mij een goed vervangend aanbod doet (aanbod dat ik kon kiezen leek allebei geen office 365 te bevatten - dat is het enige waar ik het voor gebruik...).

Met name de mail en "op uw verzoek" vind ik schandalig, daar verwacht ik een groot mea culpa.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door adriaan@impact4all.nl