Klachten over Mr. Ticket

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Mr. Ticket zijn gemeld. Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 50 klachten nodig voor een plaats in de categorie Kaartenverkoop

0 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost

Tijdslijn

Abonnement Santé

Klacht van Leonie79 op 20 maart 2020 over Mr. Ticket in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb 19 dec een abonnement afgesloten als cadeau voor iemand...nu blijkt maanden later dat dit cadeau nooit geleverd is. Ik vind dit erg vervelend. Het ordernmr is  KVL-4549162. Waarom duurt dit zo belachelijk lang? Leonie alleblas Lees meer

Tickets niet binnen

Klacht van op 14 mei 2019 over Mr. Ticket in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb gisteren middag via kruidvat een kortingscode kegregen voor apenheul ik heb mijn gegevens ingevoerd en heb betaald. Er stond dat er een mail.werd gestuurd naar mijn emailadres. Die waarmee ik deze email stuur. Ik moet de ticket uitprinten.... Lees meer

Leveren geen kaartje

Klacht van Rietschoten54 op 08 november 2018 over Mr. Ticket in de categorie Kaartenverkoop

Kaartje besteld voor aqua zoo via kruidvat.. Geen kaartje ontvangen. Kruidvat verwijst naar mr ticket en mr ticket is gewoon niet bereikbaar. Na drie keer in de wacht wordt de verbinding verbroken, op email wordt ook niet gereageerd Lees meer

Magazine niet ontvangen

Klacht van Girlz op 22 augustus 2018 over Mr. Ticket in de categorie Kaartenverkoop

Girlz magazine nog niet ontvangen. Op 6 juli via credit card al betaald aan mr ticket. Geen bevestiging gekregen wanneer ik eerste exemplaar kan verwachten. Na bellen moest ik gegevens doormailen maar ik krijg geen antwoord. Verschillende adressen geprobeerd. Girlz... Lees meer