Klacht: Motorstoring

op 14 mei 2017 over BMW in de categorie Automerken

Geachte heer, mevrouw,

Ik rij BMW 1-serie Cabrio en in 2013 gekocht bij de BMW-dealer in Wateringen (gebruikt/2010).
Vanaf het eerste jaar heb ik problemen (lampje motorstoring). Hierdoor mag je niet verder rijden en moet de auto direct naar de garage worden gebracht.
De afgelopen jaren ben ik regelmatig teruggegaan voor de check m.b.t. motorstoring en heb daarvoor steeds de facturen betaald.
In najaar 2016 wederom klachten m.b.t. de motor (storing lampje). Weer is de auto (uitgelezen) gereset en kon ik een dikke rekening betalen. De laatste rekening was begin 2017 (€ 300,00).
Deze laatste keer garandeerde de garage 2 jaar garantie.

April j.l. heb ik weer een motorstoring gemeld bij de dealer/garage.
Het lijkt erop dat ik als ‘lastige klant’ wordt gezien omdat ik weer aan de bel trek.
Ook geef ik aan dat ik steeds voor de kosten moet opdraaien en BMW geeft aan dat het ook een andere storing kan zijn!! M.a.w. ‘U kunt gewoon betalen!’
BMW is de expert en ik heb nu het gevoel dat ik straks weer een dikke rekening moet betalen voor ‘iets anders’ dan de motorstoring (lampje brand nog steeds).

De ‘non-verbale’ reactie van BMW Wateringen geeft mij het gevoel dat ik een ‘zeer lastige klant ben’.

Volgende week moet ik weer langs en zal ook aangeven dat ik een klacht heb ingediend.

Ik ben tevreden wanneer mijn klacht wordt opgelost. Ik geen facturen voor dit onderhoud of resetten van gegevens moet betalen.
Ik ben eigenlijk radeloos omdat ik niet meer weet HOE ik dit nu moet oplossen nadat ik al zoveel keer terug ben geweest.
Ik vind de service van de onderhoudsafdeling ZEER SLECHT!
Het komt waarschijnlijk door mij dat ik steeds motorstoring heb. Ik ga ervan uit dat BMW Wateringen de kennis in huis heeft om dergelijke problemen op te lossen.

Het plan is een nieuwe auto te kopen, maar voorzie problemen als de motorstoring niet opgelost kan worden. Dan ben ik een slechte verkoper mocht de nieuwe eigenaar hier ook problemen mee kan krijgen.

Ik ben pas tevreden als het probleem door BMW Wateringen wordt opgelost en ik hier geen kosten meer aan heb. Alsmede bij verkoop van de auto melden dat de problemen zich blijven herhalen!
Niemand koopt dan toch mijn BMW 1 serie Cabrio!?

Graag uw hulp of tips indeze.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BMW

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BMW nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door astridvanharmelen40@gmail.com