Klacht: motor voor derde maal kapot

op 04 oktober 2016 over Hyundai in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een hyandai H300 van 2008 gekocht 3.5 jaar terug en tot nu toe ieder jaar motor problemen gehad.
De bus heeft bijna 20.000 gekost en vorig jaar 6500 reparatie kosten.
Nu is de lager in de motor kapot doordat er staaldeeltjes ingekomen zijn doordat vorig jaar de verstuivers kapot waren.
Rob Knop van de Linden groep kwam met een belachelijk voorstel om een nieuwe bus te gaan leasen voor 600 euro pm en ik krijg 1500 terug voor me bus.
Dus ik heb een afschijving van 26000 euro over 3.5 jaar tijd. terwijl ik van begin af aan al problemen had met die auto.
Service vind ik rond uit slecht en ik vind dat ik aardig bedonderd ben door de van de Linden groep

Gewenste Oplossing:

Nieuwe motor of geld terug naar dag waarde bus inplaats van sloop waarde

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hyundai

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hyundai nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door udola123