Klacht: Motor valt uit

op 12 september 2016 over Hyundai in de categorie Automerken

Ik heb in juni dit jaar een hyundai sonata bj 1995 gekocht, 2e hands met net 123000 km op de teller. Ik ben de 2e eigenaar van deze. Het begon al snel. Dagelijks koekvloeistof bijvullen. Na 3 weken kapotte koppeling. Dit laatste gemaakt naar tevredenheid. Maarrrrr… de motor begon ook steeds meer uit te vallen.. heet… koelfan die niet aan slaat etc… paar keer terug geweest bij de dealer, preuninger in den haag. Maar daar wordt beweerd dat er niets aan de hand is lucht in het systeem. Nu zelfs zo erg dat als de motor uit valt het minimaal 3 kwartier duurt voor ik weer kan starten. Volgens de dealer kan ik de volgende kosten verwachten: nieuwe koelfan 500 euro ( nieuwe kost 70 euro 4 boutjes los draaien en een stekkertje ) uurtje werk… doormeten: 500 euro….. !!!
Raar… kom adressen tegen waar uitlezen een half uur duurt en hooguit 3 tientjes kost.
Auto is door de eerste eigenaar altijd dealer onderhouden geweest… kortweg wordt gewoon opgelicht dus.

Zou blij zijn als voor een normaal bedrag deze klachten verholpen zouden worden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hyundai

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hyundai nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marc70