Klacht: Motion

op 19 februari 2018 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Ik heb via internet Motion besteld en heb daaorop een telefoontje gehad die mijnheer zou het opnemen best hij was heel aardig . Ik heb hem gezegd dat ik veel pijn had en of het werkelijk hielp jazeker was zijn antwoord en als ik er drie bestelde dan hoefde ik er maar twee te betalen. Ben al vier dag aan het smeren zonder een bijsluiter inde verpakking , het heeft nog geen seconde geholpen . Heb alles teruggestuurd en ben erg teleurgesteld. Er werd ook gezegd als je het probeerde er geen kosten aan verbonden zijn. Ben benieuwd.
Groet, Annemarie.

Geen betaling achteraf

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Mevr.A. Van Hoof

9 maanden geleden - Ik krijg een rekening van Dorivit over Motion crème zonder uitleg , heb alles teruggestuurd, ook de aangebroken tube. Mevr. A. van Hoof.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 23 februari 2018 om 14:24 geantwoord

Beste mevrouw van Hoof,

Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl over het retourneren van de producten zal ik u een mail sturen over deze kwestie. Mocht u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen hebben dan verneem ik dit graag.

Monique
Klantenservice Dorivit.

Maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur

Heeft op 11 april 2018 om 19:11 geantwoord

Ik krijg iedere keer een rekening terwijl ik niets heb en alles aangetekend heb teruggestuurd , kan wat andere pillen uitzoeken, maar die hoef ik niet.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr.A. Van Hoof