Klacht: Monteur niet op komen dagen en klacht wordt niet behandeld

op 13 september 2018 over Kemkens Installatiebedrijf in de categorie CV Ketels

Bij elke periodieke controle van de CV-ketel door Kemkens is het raak. Het begint met een éénzijdig door Kemkens ingeplande afspraak die nooit schikt. Het zelf verplaatsen van de afspraak in de digitale agenda lukt vervolgens niet (eerst krijg je een hele tijd een foutmelding en als het dan lukt krijg je drie alternatieven aangeboden, echter allemaal op eenzelfde weekdag). Daar heb je dus weinig aan als die dag in de week niet schikt.

Dan neem je contact op met de klantenservice die je vervolgens weer geheel éénzijdig inplannen. Na veel moeite lukt het dan uiteindelijk om een onderhoudsafspraak te maken die wel schikt. Dat ze slecht kunnen plannen bij Kemkens blijkt uit de tijdsmarge die ze nemen; in mijn geval tussen 13.00 – 16.00 uur.

Maar zelfs die tijdsmarge is niet voldoende. De hele middag zit je dan te wachten en komt er geen monteur. Ook geen bericht dat de afspraak uitloopt of dat de monteur het niet redt. Kemkens neemt het niet nauw met planning, afspraken en schendt daarmee cliëntrechten.

De klacht is gemeld maar tot dusverre wordt mijn klacht slechts afgedaan met excuses.

Compensatie voor verloren middag;
Nieuwe afspraak op dagen tijd die mij schikt met een marge van maximaal 0,5 uur;
Harde garanties m.b.t. nieuwe afspraak met boetebeding als deze niet wordt nagekomen;
Monteur maakt ruimte CV-ketel zelf vrij en plaatst na de werkzaamheden alles netjes terug.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kemkens Installatiebedrijf over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kemkens Installatiebedrijf in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kemkens Installatiebedrijf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kemkens Installatiebedrijf

Heeft op 14 september 2018 om 15:57 geantwoord

Beste meneer Gielissen,

Zoals wij in het recente mailcontact hebben doorgegeven zijn wij u tegemoet gekomen aan uw gewenste oplossing.
Zoals mijn collega daarin heeft voorgesteld kunt u een voorstel doen voor een dag en tijdstip wanneer wij het onderhoud komen uitvoeren. Daarbij garandeert ons Service afdelingshoofd de doorgang van dit bezoek.

Heeft op 14 september 2018 om 23:43 geantwoord

U liegt! U garandeert alleen de doorgang van een nieuwe afspraak. Ik lees echter niets over een compensatie voor een verloren middag, een reguliere afspraak met een maximale marge van 0,5 uur, de medewerking van uw monteur om de ruimte van de cv-installatie zelf vrij te maken en na het onderhoud alles weer netjes terug te plaatsen en het verwijderen van mijn adresgegevens op klacht.nl
KEMKENS roept maar wat en vindt dat een oplossing; SCHANDALIG!!!

Bericht van Kemkens Installatiebedrijf

2 maanden geleden - Wij hebben u, ons inziens, voldoende mogelijkheden geboden, via persoonlijk mailcontact, om tot een oplossing te komen van het oorspronkelijke probleem. Hiermee stopt onze communicatie via dit forum met u.

Reactie van de melder van de klacht L. Gielissen

2 maanden geleden - Prima, dan vindt u het vast niet erg dat ik mijn ervaringen met u blijf delen op social media! Dat u niet meer wenst te communiceren via dit kanaal betekent immers niet dat mijn klacht hier stopt. Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door L. Gielissen