Klacht: Monteur niet op komen dagen

op 06 september 2018 over Kemkens Installatiebedrijf in de categorie CV Ketels

Bij elke periodieke controle van de CV-ketel door Kemkens is het raak. Het begint met een éénzijdig door Kemkens ingeplande afspraak die nooit schikt. Het zelf verplaatsen van de afspraak in de digitale agenda lukt vervolgens niet (eerst krijg je een hele tijd een foutmelding en als het dan lukt krijg je drie alternatieven aangeboden, echter allemaal op eenzelfde weekdag). Daar heb je dus weinig aan als die dag in de week niet schikt.

Dan neem je contact op met de klantenservice die je vervolgens weer geheel éénzijdig inplannen. Na veel moeite lukt het dan uiteindelijk om een onderhoudsafspraak te maken die wel schikt. Dat ze slecht kunnen plannen bij Kemkens blijkt uit de tijdsmarge die ze nemen; in mijn geval tussen 13.00 – 16.00 uur.

Maar zelfs die tijdsmarge is niet voldoende. De hele middag zit je dan te wachten en komt er geen monteur. Ook geen bericht dat de afspraak uitloopt of dat de monteur het niet redt. Kemkens neemt het niet nauw met planning, afspraken en schendt daarmee cliëntrechten.

Compensatie voor verloren middag;
Nieuwe afspraak op dagtijd die mij schikt met een marge van maximaal 1 uur;
Harde garanties m.b.t. nieuwe afspraak met boetebeding als deze niet wordt nagekomen;
Monteur maakt ruimte CV-ketel zelf vrij en plaatst na de werkzaamheden alles netjes terug.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kemkens Installatiebedrijf over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kemkens Installatiebedrijf in behandeling genomen

Bericht van Kemkens Installatiebedrijf

3 maanden geleden - Inmiddels hebben wij geprobeerd meerdere keren in contact met u te komen om het netjes voor u op te lossen. Helaas hebben wij u tot op heden niet kunnen bereiken, graag komen wij hiervoor alsnog met u in contact.

Reactie van de melder van de klacht L. Gielissen

3 maanden geleden - Dat waag ik te betwijfelen. Ik heb mijn klacht vorige week ook per email bij u ingediend en de onderhoudsafspraak was per email gemaakt dus u heeft mijn contactgegevens. Of bent u die ook per abuis vergeten?

Bericht van Kemkens Installatiebedrijf

2 maanden geleden - Wij willen u graag persoonlijk spreken, vandaar dat wij u telefonisch hebben benaderd. Helaas is dit tot op heden niet gelukt om u te woord te staan en daarom hebben wij u een mail gestuurd met excuses en tevens een nieuwe uitnodiging voor een afspraak.

Reactie van de melder van de klacht L. Gielissen

2 maanden geleden - Ik ben telefonisch niet bereikbaar en wil een schriftelijke klachtafhandeling die u nog steeds niet heeft gegeven. Zoals ik al aangaf, heeft u het vertrouwen ernstig beschadigd en heb ik een aantal voorwaarden moeten stellen om dat vertrouwen te herstellen. Ook daarop geeft u geen reactie. Alleen een nieuwe onderhoudsafspraak is onvoldoende. Afspraken maak je in onderling overleg. Het is onfatsoenlijk en asociaal om wederom naar eigen believen mij in te plannen waarbij u mij zou willen laten wachten tot 10 oktober a.s. Schaamt u zich niet?! Kortom: eerste een afhandeling van mijn klacht en tegemoet komen aan de gestelde voorwaarden. U denkt toch niet serieus dat ik weer een dagdeel voor u ga opofferen zonder garanties, een goede klachtafhandeling, voorwaarden en compensatie van een verloren middag waarvoor ik een medische afspraak uit heb moeten stellen! Ik zie graag alsnog een adequate klachtafhandeling tegemoet.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kemkens Installatiebedrijf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kemkens Installatiebedrijf

Heeft op 13 september 2018 om 09:34 geantwoord

Geachte heer Gielissen,

Excuses voor al het ongemak. Destijds is de afspraak niet goed in de planning gekomen bij de monteur. Dat is de oorzaak dat het mis is gegaan.

Ten eerste hebben willen wij voor u een datum aan bieden en wel donderdag 20 september tussen 14.30 en 16.30 uur.
Wij hopen dat u dat schikt.

Nogmaals onze welgmeende excuses voor al het ongemak. Wij hopen dat wij uw vertrouwen terug kunnen winnen , door deze afspraakbinnen het tijdsblok en naar uw wens na te komen.
Daar gaan wij ons best voor doen!

Bericht van Kemkens Installatiebedrijf

2 maanden geleden - Geachte heer Gielissen, Voor al het ongemak willen wij u graag een bosje bloemen aan bieden en nogmaals onze welgemeende excuses. Wilt u alsjeblieft aan geven wanneer u het schikt dat de monteur komt? U kunt een dag uit kiezen en een tijdsblok van 2 uur waar in dan de afspraak gemaakt zal worden. Wij horen graag van u.

Heeft op 13 september 2018 om 22:45 geantwoord

Wat een waardeloze service en een nog beroerdere klachtafhandeling! En wie heeft u toestemming gegeven om adresgegevens online te vermelden. Ik heb de Autoriteit Persoonsgegevens geïnformeerd en hoop dat u een forse boete krijgt!!

Alle klachten die gemeld zijn door L. Gielissen