Klacht: monteur niet komen op dagen

op 18 augustus 2017 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Hoi,
3 augustus jl zou er een monteur komen om kpn aan te komen sluiten hij zou tussen 08:00 en 10:00 uur de boel aansluiten. Tot mijn verbazing was deze monteur er om 12:00 uur nog steeds, zodat ik zelf maar ging bellen naar de kpn. Conclusie ze kwamen steeds met andere verhalen aanzetten, dus voor NIX een hele snipperdag opgenomen…!!!! Later heb ik te horen gekregen dat op de dag van 3 augustus de monteur sleutels was vergeten om de lijn te activeren. Nu heb daarna kpn gebeld wat te doen met het het compenseren van mijn snipperdag. Kpn gaf alleen als antwoordt je krijg 15 euro gecompenseerd. Dit vind ik belachelijk om zo afgescheept te worden.

Dit vind ik belachelijk om zo afgescheept te worden. Ik hoop via deze weg dat kpn nog met een andere oplossing komt. Diversen voorstellen gedaan ze hebben het verhoogd naar 20 euro vind het nog steeds niet goed. Mijn voorstel is minimaal een half jaar tv pakket naar keuze.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Digitale TV

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Digitale TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jjsjouw1510