Klacht: Monteur en kosten 50 euro

op 26 november 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Monteur zogenaamd langs geweest maar geen monteur gezien 50 euro in rekening gebracht
Was gewoon thuis

Monteur is langs gekomen 50 euro niet hoef te betalen

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

2 weken geleden - Geachte heer Garritsen, U geeft aan dat u het niet eens bent met de 50 euro voorrijkosten die in rekening zijn gebracht. Uit onze administratie blijkt dat de monteur om 10:46 op 24-11-2016 bij u voor de deur heeft gestaan. Op dit moment werd er niet open gedaan voor de monteur en is de hij weer vertrokken. Wanneer de monteur langs komt maar de deur niet open gedaan word worden er standaard € 50,- voorrijkosten in rekening gebracht. Deze kosten kunnen wij niet in mindering brengen. Met vriendelijke groet, Adrian Webcare CanalDigitaal

Reactie van de melder van de klacht Garritsen

2 weken geleden - Ik was gewoon bij m'n buurvrouw koffie aan het drinken omdat ik al vanaf 8 uur aan het wachten was en wij daar niks in huis hebben was hooguit 5 minuten weg Monteur heeft nergens de moeite voor genomen Niet eens om mij te bellen was wel zo handig zijn geweest daar heb je immers tegenwoordig een mobiel voor toch Maar ja lekker klantvriendelijk en dan wil ik nog wel nieuwe klant worden Komt een beetje rauw op je dak als je geen sinterklaascadeau voor je kind kan betalen maar wel 50 aan lucht moet betalen terwijl je eigenlijk gewoon in de buurt bent en al de hele ochtend aan het wachten was in een leeg huis Is er dan echt geen mogelijkheid om dit kwijt te schelden als ik dan als nog dan maar klant wil worden?? Dat verdienen jullie dan toch wel weer aan me terug

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 november 2016 om 10:15 geantwoord

Geachte heer Garritsen,

Wij hebben even een aantal dingen voor u na gekeken en zien dat de monteur wel gebeld heeft naar het bij ons bekende nummer maar kreeg de voicemail. Echter is dit een ander nummer dan u op deze site heeft opgegeven.

Zoals eerder aangegeven kunnen wij deze 50 euro niet in mindering brengen omdat het de verantwoordelijkheid is van de klant om thuis te zijn en de deur te openen. Wel kunnen wij de monteurs afspraak herplannen als u dat zou willen.

Adrian
Webcare CanalDigitaal

Heeft op 28 november 2016 om 10:30 geantwoord

Als u mij als aanstaande nieuwe klant de serves kunt bieden dat daarmee de 50 euro verrekend gaat worden dan mag u een afspraak herplannen

Anders hebben we besloten dat dit geen goede basis is om bij jullie een contract aan te gaan voor lange tijd
En als dat jullie serves is gaan we liever naar een andere aanbieder
Die wel klantvriendelijkheid en serves hoog in het vaandel hebben staan

Jammer dat jullie de mobiele gegeven niet juist hadden
Ik heb namelijk maar 1 mobiele nummer daarmee was al veel voorkomen geweest
Hoe komt het dat dat niet juist was?

Alle klachten die gemeld zijn door Garritsen