Klacht: Monteur belt aan vervolgens gaat die weg

op 30 juni 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heer/mevrouw,

rond 19.10 is de monteur langs gekomen heeft vervolgens aangebeld. ik heb via de camera beeld van de appartement deur opengedaan toevallig keek mijn vrouw uit het raam en zij dat die terug in de auto stapte en vervolgens vandoor ging. Ik ben daarna zo snel mogelijk naar beneden gegaan de monteur heeft een kaart achtergelaten dat ik niet thuis was. Ik heb daarna gelijk dynalogic gebeld met mijn telefoon van mijn vrouw waar ik 30minute op moest wachten. Ze hebben de monteur gebeld en de monteur heeft met leugens doorgegeven dat die naar mij heeft gevraagd ik woon in een appartement nog maar net. btw er was niemand beneden. Mijn vriendin heeft nu 30minuten extra kosten en ik krijg nog een 25 euro niet geleverd kosten. hier ben ik niet mee eens.

Ik wil dat de bel kosten en de 25 euro niet in rekening word gebracht. Ik heb zelf de deur open gedaan. in het appartement heb ik een camera waaruit ik de monteur kon zien. Voor al die leugens van de monteur wil ik een excuses willen aangeboden. Ik ben heel erg teleurgesteld wat er is gebeurd en wil dat jullie zo snel mogelijk met mij contact opnemen op de volgende telefoon nummer 0611587099

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 01 juli 2016 om 12:58 geantwoord

Goedemiddag meneer Karay,

Hartelijk dank voor uw bericht.

In het systeem zie ik dat de koerier u niet aanwezig trof, de koerier heeft toen contact opgenomen met zijn leidinggevende en kreeg toestemming om te vertrekken. Dit betekend natuurlijk niet dat ik u niet geloof, ik zal een melding maken bij de desbetreffende afdeling zodat dit kan worden uitgezocht. Ik zie dat er voor morgen een nieuwe afspraak staat ingepland en ik ga ervan uit dat dit helemaal goed gaat komen.

Alvast een fijn weekend toegewenst.

Renate
Wecare Dynalogic

Bericht van Dynalogic

1 jaar geleden - Zoals eerder aangegeven in het vorige bericht, geef ik aan dat dit is doorgezet naar de desbetreffende afdeling zodat dit kan worden uitgezocht. Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Renate Wecare Dynalogic

Heeft op 20 oktober 2016 om 14:37 geantwoord

Zo makkelijk komen jullie er niet van af. Ik ben het zat met jullie leugens. Heel simpel opgelost door jullie, dat had ik ook anders niet verwacht. Vandaag weer het geval koerier ingepland tussen 8-11 uur vervolgens komt die pas om 12 uur. En ik krijg ook nog een bericht dat die 10.30 ongeveer er zal zijn. wees eens een keer eerlijk en accepteer jullie fouten. Ik zal dit overigens plaatsen op twitter/facebook etc etc Het slechtste service die ik ooit heb gezien !!!!!!!!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door tkaray