Klacht: Montage keukendeel

op 24 september 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben enorm teleurgesteld en boos over wat me overkomen is vanmiddag bij Ikea Hengelo.
We hebben een groot fornuis, een afzuigkap, kastjes aan beide kanten van het fornuis besteld of liever gezegd wij wilden het bestellen. Blij over onze keuze. Toch een bedrag van bijna €2500,-. Tot onze grote verbazing kon het niet geïnstalleerd worden, want dat deed Ikea niet bij halve keukens. Wij zeiden dat we er voor wilden betalen en dat het dan toch niets zou uitmaken. Nee we moesten zelf maar iemand zoeken die het kon installeren. Konden we wel op internet vinden.
We hebben gekeken op de site van Ikea, maar er staat bij keukenmontage service en installatie service keuken-apparatuur geen vanaf prijs.
HOE KAN DIT? Ik weet wel dat het huilen me nader staat dan het lachen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als het inderdaad geïnstalleerd kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door flam2322