Klacht: weer lang wachten op onderdelen

op 16 maart 2019 over Monstercars.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

bij monstercars een himoto 1;10 rc off road truck gekocht ( was ik er maar nooit aan begonnen)
na lang wikken en wegen toch besloten een rc truck te kopen, alles verliep heel soepel en snel. de verzending van de truck kwam helaas op eigen kosten, koop je de truck met onderdelen en snel lader voor 450 euro komt er nog 7 euro verzendkosten bij…..
na een paar keer gereden te hebben, doet die het niet meer, mc gebeld en gevraagd hoe en wat. opsturen ( eigen kosten) en afwachten 3 weken later eindelijk de truck terug, super snelle levering?????….
na 1 week is de rc truck weer kapot!!! weer opsturen ( eigen kosten) en weer 4 weken wachten!!! enkele weken erna weer kapot!!!! pffff, gezegd tegen mc dat ik de auto terug stuur en mijn geld terug wil!!! in 3 maanden tijd is die truck al vaker bij hun geweest dan dat ik hem in mijn bezit had! maar helaas kon dat niet, want de auto was al gebruikt….. haha gebruikt zegt u meneer???? heb er wellen en weten misschien 15 minuten mee gereden alles bij elkaar!!!! maar goed weer die auto terug gestuurd ( eigen kosten) na 4 weken pas weer de auto terug!!!
nu zit ik al 2 weken op een tandwiel te wachten die helemaal versleten is….. hoe kan dat????? is een steentje tussen gekomen zeggen ze dan, waar ik mijn twijfels over heb, het is een gesloten systeem….
á fijn, ik denk ik stuur die auto NIET meer op, ben ik weer verzendkosten kwijt, stuurt u mij dat tandwiel maar, tot op de dag van vandaag nog niets ontvangen helaas, terwijl ik het probleem al 3 weken geleden heb door gegeven aan mc.

al met al heb ik die auto al een paar keer verzonden naar mc, iets waarvan post nl alleen maar van profiteert! ben bijna net zoveel verzendkosten kwijt aan alles dan dat die hele auto bij elkaar kostte

ALS IK U WAS ZOU IK HIER NOOIT IETS KOPEN, BEN ERG ONTEVREDEN!!!!

als ik de auto kosteloos mag terug sturen en mijn geld terug krijg!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Monstercars.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Monstercars.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door wesley208