Klacht: Verkeerde levering

op 03 april 2017 over Monstercars.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik had voor de verjaardag van mijn zoontje een truck besteld maar heb niet de goede kleur gekregen die hij graag wilde. Het is wel dezelfde auto maar niet de goede versie en de verjaardag is al bijna dus als dit niet snel opgelost is moet ik hem gaan teleurstellen en dat gaat dus echt niet gebeuren.

Als monstercars mij het juiste product op kan sturen zonder dat ik daar extra kosten bij maak.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Monstercars.nl over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Monstercars.nl in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Monstercars.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Debbie Meers

2 jaren geleden - Het probleem is netjes opgelost! Ik ben zeer tevreden.

Monstercars.nl

Heeft op 05 april 2017 om 13:09 geantwoord

Beste Debbie,

goed om te horen dat het probleem netjes is opgelost en u tevreden bent over onze oplossing. Mocht u in de toekomst toch nog ergens tegen aan lopen, laat u het dan weten aan onze klantenservice dan zal er altijd een goede en passende oplossing worden geboden. MVG team monstercars

Alle klachten die gemeld zijn door Debbie Meers