Klacht: The Hubsan X4 Quadcopter 2.4GHz V1

op 07 januari 2014 over Monstercars.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Wij hebben zeer slechte ervaring met deze Quadcopter.
Iedere week wordt iets kapot .Eerst motor daarna oplaadkabel, daarna weer motor.
Wij hebben motor gekocht voor 8 euro daarna een oplaadkabel gekocht voor 9 euro en nu moeten wij weer een motor kopen voor 8 euro.Totaal kost 25 euro . 44,95 + 25,00 = 69,95.
Dus quadcopter kost niet 44,95 maar 69,95 euro voor ons.
Onderdelen zijn zeer slecht !…

Graag betere dingen verkopen!...

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Monstercars.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Monstercars.nl over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Monstercars.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Monstercars.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Monstercars.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Monstercars.nl

Heeft op 03 april 2017 om 14:46 geantwoord

Beste Tokgoz,

zeer vervelend om te horen dat u ontevreden bent over de Hubsan X4 en excuses dat u niet eerder antwoord hebt gehad op uw bericht, ik zie helaas nu pas uw klacht op klacht.nl, maar zou nog steeds graag een oplossing bieden zodat u als klant van monstercars.nl wellicht toch tevreden bent. Indien u wilt kunt u de Hubsan terugsturen en wij u het aankoopbedrag terug kunnen geven. MVG P. van Veen, Monstercars.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Kretek@@@