Klacht: Goed afgehandeld probleem

op 13 maart 2017 over Monstercars.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Een truck besteld bij monstercars.nl maar de specifieke kap was niet meer op voorraad. Ze hebben zelf meteen contact met mij op genomen om zich te verontschuldigen voor het probleem en hebben me opties gegeven voor andere kappen. Ik heb meteen kunnen kiezen en het pakketje komt alsnog meteen mijn kant op. Goed en snel afgehandeld.

Ik ben al tevreden omdat monstercars.nl het heeft opgelost.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Monstercars.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Monstercars.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Monstercars.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Monstercars.nl in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Monstercars.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Monstercars.nl

Heeft op 03 april 2017 om 14:40 geantwoord

Beste heer Lindenholz,

nogmaals onze excuses dat de gewenste kap niet op voorraad was, wij zijn blij om te horen dat uw probleem goed is behandeld door onze helpdesk en u tevreden bent met de geboden oplossing. Mocht u meer vragen of opmerkingen hebben, mailt u ons dan gerust.

Met Vriendelijke Groet,

Willem Meijles