Klacht: Gewoon TOP-Service!

op 13 maart 2017 over Monstercars.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week een rc auto besteld dat tijdens transport beschadigd is geraakt. Aan de omdoos waarin de bestelling verstuurd was was duidelijk te zien dat er een scherp voorwerp tegen aan was gekomen. We hebben contact opgenomen en konden kosteloos de bestelling terugsturen, dezelfde dag werd tevens al een nieuw produkt naar ons verstuurd. Prima oplossing en onze zoon toch helemaal blij, al kwam zijn kado een dagje later… Wij zijn een tevreden klant! Ga zo door!

Gewenste Oplossing:

Is goed opgelost!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Monstercars.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Monstercars.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Monstercars.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Monstercars.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Monstercars.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Monstercars.nl

Heeft op 03 april 2017 om 14:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Lakenbroek,

nogmaals onze excuses dat uw bestelling is beschadigd tijdens transport en blij om te horen dat u tevreden bent over de door ons geboden oplossing. Helaas kan het altijd gebeuren dat een zending beschadigd raakt, maar we zorgen altijd voor een goede oplossing. We hopen dat u veel plezier hebt van uw aankoop! MVG Monstercars.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Arno Lakenbroek