Klacht: Auto bij ontvangst al kapot

NatalieJennifer op 04 februari 2021 over Monstercars.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

De auto die mijn kind van 11 jaar oud gekocht heeft van zijn verjaardagsgeld bleek bij ontvangst al kapot te zijn. Wij moesten het retourneren (op eigen kosten). Dit hadden wij ook gedaan, het duurde bijna een maand tot wij de auto gerepareerd terug kregen. Mijn kind helemaal blij natuurlijk, maar de auto was helemaal niet gerepareerd! Direct contact gezocht en ze hadden een testrit gemaakt, maar ja dat is moeilijk als de wiel gebroken is, dus de schuld lag bij TNT, want die gooien er hardhandig mee (vertelde meneer).
Telefonisch heel slecht bereikbaar.
Maar goed ik moest maar een foto maken en dan weer een email sturen, ook netjes gedaan. Inmiddels drie maanden verder en ze hebben nog geen oplossing geboden. Ze wilden kosteloos onderdelen sturen, zodat wij het zelf konden repareren . Ik had al een klacht neergelegd, maar ze begonnen daar mee te intimideren. Dus uit angst dat ze dan geen oplossing bieden, want ze bleven maar vragen of wij een klacht hadden neergelegd op niet vriendelijke toon, de klacht maar verwijderd. Je krijgt dan eerst nog bevestiging dat je email is ontvangen en op eens blijft die bevestiging uit. Alsof ze je geblokkeerd hebben
Ik denk niet dat ze het gaan oplossen.

Geld terug en de verzendkosten voor retourneren reparatie (terwijl het niet gerepareerd was) en verzendkosten bij retour sturen voor geld terug krijgen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Monstercars.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door NatalieJennifer