Klacht: Mongolisch bedrijf

op 26 januari 2018 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 10 weken moeten wachten op mijn internet. Heb ik na bijna een totaal van 10 uur bellen toch nog op spoed een monteur gekregen maar schijnbaar heeft de monteur geen zin meer om te komen. Dus ik zit weer zonder internet en moet ik weeeeeeeeeeeeeeeeer wqchten word hier heeel moe van. Aub zeg wat is dit vermoeiend. Moeten klanten nu echt alles zelf doen? Of zijn jullie medewerkers gewoon zo stom????? Maar maar wat een onzin is dit zeg. En mn moeder op de hoorn gooien als ze boos word op een van jullie collega’s, bespottelijk.
Wat een ****** bedrijf zijn jullie hoop echt dat jullie eens flink op de vingers geramd worden bahbah.

Gewenste Oplossing:

Nooit poep bedrijf

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 08 februari 2018 om 09:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

De aansluiting is gisteren, 7 februari volledig gerealiseerd en afgerond.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door Kelvinb94