Klacht: Moeten de leden hier niet iets aan doen???

op 12 januari 2014 over ladymail.nl in de categorie Media

de zéér arrogante manier waarop ladymail en cash4ladies met hun trouwe leden omgaat slaat alles. iedereen die aan dit programma deelneemt is binnengehaald met de belofte dat ze 1 cent of punt per klik zouden verdienen. daarnaast konden er nog extra punten verdiend worden met het beantwoorden van vragen en met spelletjes of het bezoeken en inschrijven op sites van hun adverteerders. Ik krijg evenals vele anderen zo te zien al een poosje geen betalingen meer. Men blijft hier dus in gebreke en daarnaast maak je mij niet wijs dat ze het geld, dat ze niet uitbetalen terugstorten naar de adverteerder, dat steken ze mooi in hun eigen zak.
Dat riekt dus zeer sterk naar fraude. Mijn accountscore zou volgens cash4ladies momenteel 1 zijn, terwijl ik dagelijks de site bezoek dus behoorlijk actief ben. Als ik deze twee sites moet beoordelen dan kom ik toch in de – punten uit.
Voor mij vallen ze momenteel in de categorie diefstal en bedrog dus dat is – 10. De volle negatieve score!!!!

Doen wat er beloofd is en leden met meer respect behandelen. dit is volkomen uit de lucht komen vallen voor mij. Geen Stijl!!!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ladymail.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ladymail.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willeke Govaarts