Klacht: moesten te lang wachten op vliegtuig

op 19 september 2017 over Thomas Cook in de categorie Online Reisbureaus

we hebben 1uur en 35 minuten stil gestaan op vliegveld in zaventem omdat er twee elektrische rolstoelen te groot waren voor de bagageruimte en niet konden worden ingeladen uiteindelijk hebben ze die mensen en hun bagage moeten achterlaten maar als ze dan maar achter 1uur en 35 minuten weten dat is een beetje van het goede daarom dien ik een klacht in we waren dan 1uur 35 minuten later op onze besteming

daarom vraag ik een kleine kompensatie vergoeding

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Thomas Cook over deze klacht.

Bericht van Thomas Cook

4 maanden geleden - Geachte heer Leersnijder, Dank voor je bericht. We vinden het zeer vervelend dat jullie zo lang vertraging hebben gehad. Graag vernemen wij je 8 cijferig reserveringsnummer zodat wij je boeking kunnen inzien. Met vriendelijke groeten, Thomas Cook

Reactie van de melder van de klacht z591759

4 maanden geleden - ik vind mijn cijferig reserveringsnummer niet meer al wat ik u kan geven is mijn reserveringscode WDJQSZ en E-ticetnummer is 8811235459262 en mijn boekingscode airline 3FAPB3 en de vluchtnummer HQ1509 Thomas Cook we hebben de vliegtuigtiekits geboekt met de pc-laptop dank u voor u begrip vriendelijke groeten we hadden geboekt van 04-09-2017 tot 18-09-207

Bericht van Thomas Cook

4 maanden geleden - Geachte heer Leersnijder, Wij gaan er van uit dat je niet via de Nederlandse website hebt geboekt maar via een Belgische site. Dit betreft een Nederlandse website en hierdoor kunnen wij je niet verder helpen. Met vriendelijke groeten, Thomas Cook/ Neckermann Nederland.

Reactie van de melder van de klacht z591759

4 maanden geleden - het is de éérste keer dat we boekten met thomas cook/neckermann nederland en het is de laatste keer we boeken weer met jetair zoo als vroeger grtj danny

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Thomas Cook in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Thomas Cook een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Thomas Cook

Heeft op 21 september 2017 om 03:09 geantwoord